ציוד משרדי לעסק – 9 סוגים של ציוד בסיסי למשרד

נכתב ע"י עורך ראשי on 14 ביוני 2017 and posted in ציוד משרדי.

כעת כשאתה סוף סוף מנהל של עסק ויש לך משרד משלך, זאת סיבה לחגיגה!

זה הזמן גם לחשוב על הציוד המשרדי, על הריהוט ועל כל הדברים ההכרחיים לך כדי לקיים עסק מצליח.

 איזה ציוד משרדי אתה צריך? תוכל להיעזר ברשימה הבאה

 

1. ציוד משרדי בשוטף

זה הבסיס: כלי כתיבה, עטים, סרט הדבקה, מדגשים (מארקרים), מחדדים, שדכני נייר, מספריים, פח אשפה וכו'… כל הדברים המובנים מאליהם האלה הכרחיים כדי להתנהל ביעילות. הם יאפשרו לך להיות יצירתי וחופשי. תוכל תמיד לרשום לעצמך הערות, לנהל רשימת מטלות – ובסך הכל להיות הרבה יותר מסודר וממוקד. לינק: הזמנת ציוד משרדי לעסקים

 

2. טכנולוגיה

בעלי טאבלטים ומכשירים חכמים אמנם יכולים להסתפק באלה על מנת לבצע משימות פשוטות, אך כשמדובר במשימה מורכבת יותר – לרוב דרוש מחשב נייד (או נייח). דמיין כתיבה ממושכת של אימיילים, התעסקות עם מסמכים וקבצים שונים, אתה באמת רוצה לעשות את זה עם האגודל על המסך הקטן? כמו כן אתרים רבים זונחים חלק מהפונקציות שיש להם למחשב באתר המובייל על מנת להקל על הגלישה, שלא לדבר על תוכנות ייעודיות רבות שמתאימות גם הן רק למחשב.

זאת ועוד, אם אינך חש בנוח לאחסן את כל המידע בשירותי ענן, המחשב הנייד יאפשר לך נפחי אחסון וגיבוי למסמכים חשובים.

מדפסת ונתב אלחוטי כדי לחבר את כל המכשירים שלך, חשובים גם הם. ואם כבר מדפסת אז לא לוותר על דפי מדבקות למדפסת – תתפלא כמה שימושים יש לדבר הזה J

 

3. תוכנות ואפליקציות

באמצעות הטלפון הנייד או המחשב בעסק – תוכל להיעזר בתוכנות שונות לניהול יעיל של לקוחות, הזמנות, פגישות… ישנן תוכנות לניהול משובי לקוחות ואולי תצטרך גם כלים בסיסיים לניהול אתר אינטרנט.

גם המיסים יכולים להיות מטופלים בצורה ממוחשבת. בדוק אפשרויות שונות שעבודה באמצעות תוכנות שונות שיעזרו ויפשטו עבורך את ניהול העסק.

 

4. נייר

להדפסה ולכתיבה תצטרך אספקה קבועה של נייר. שים לב גם לרמות הדיו שבמדפסת/מכונת צילום. שמור תמיד על יכולת הדפסה לעת הצורך. סוגי הנייר הנפוצים הם: נייר למדפסת/נייר צילום והגודל המקובל הוא A4.

 

5.  תיוק

דפים חופשיים יכולים ללכת לאיבוד בלי תיוק. דאג לך למחוררים, קלסרים, חוצצים, ניילוניות. השלט סדר בבלגן.

 

6. אחסון וריהוט משרדי

הקדש מחשבה למקום הישיבה שלך במשרד והאם יש לך צורך במקום ישיבה גם עבור לקוחות ומבקרים. כסאות משרדיים טובים עושים את כל ההבדל בין הנאה לסבל, וכל מנהל זוטר מייחל לכסא מנהלים. יש כמובן ריהוט משרדי נוסף שכדאי לקחת בחשבון – אולי דרוש לך ארון כדי לשמור בו תיקיות?

 

7. דואר

הצטייד בכל מה שדרוש כדי לשלוח דואר, מעטפות בולים, מקום אחסון לכל מה שמגיע.

 

8.לוח שנה למשרד

יתכן שיש לך אפליקציית לוח שנה בפלאפון, אך לשימוש גם בלוח שנה שעל הקיר יכולות להיות יתרונות. הוא תמיד שם ואיננו מוסתר מאחורי תפריטים, מאפשר לך מודעות תמידית לאירועים, לדד-ליינים ולפגישות. גם יומן רגיל יכול להקל עליך בתפיסה ויזואלית ברורה של היחסים בין המועדים השונים בעסק.

9. עיצוב ודקורציה למשרד

עכשיו תור הטאצ' האישי. עשה לך אווירה ייחודית עם פוסטרים ותמונות תלויים. לא הכל דורש מסמרים, סוגי דבקים שונים יכולים להתאים, בלוטאק, נעצים, שימוש בלוחות שעם. תלה לוחות מחיקים לסיעור מוחות וכיתובים שימושיים אחרים.

 

לא משנה איזה עסק אתה מנהל, בין אם אתה רואה חשבון או אינסטלטור – ראה בכל אלה בסיס שיזנק אותך קדימה, משם תוסיף פריטים נוספים. בהצלחה רבה!