תפריט סגור

מחירון דיו וטונר למדפסות.

כשיש מדפסת בבית אין דבר נוח יותר מלחיצה על הכפתור ולשגר מסמך להדפסה. אך בהדפסה בודדת בכל פעם אנחנו לא מרגישים כמה זה באמת עולה לנו, ולכן אספנו עבורכם מחירון לכל מוצרי ההדפסה כולם

רכישה של ראש דיו עלולה לעשות קצת כאב ראש. בין אם בגלל ההתלבטות איזה לרכוש, האם מקורי או חלופי ובין אם בגלל המבחר העצום, האותיות, המספרים והחברות. עוד לפני שאתם פונים לרכישת ראש דיו או טונרים, קחו עצה קטנה: רשמו על פתק/במכשיר הנייד את שם הדגם של המדפסת שלכם, כולל שם החברה. כשאתם רוכשים את ראש הדיו בדקו שהוא בוודאות תואם למדפסת שלכם, בשביל שלא תצטרכו סתם לחזור שוב.

ועכשיו למספרים:

מחירי ראשי דיו משתנים בהתאם לחברות המייצרות אותם. ראשי דיו שחור לבן יכולים לעלות עד 250 שקלים, כך עולים ראשי הדיו של חברת XEROX. ראשי הדיו שחור לבן של לקסמרק יעלו בין 80 ל-140 ש"ח, ואלו של קנון או HP אפשר יהיה לרכוש לפעמים אפילו ב-80-100 ש"ח (וממוחזרות אפילו בפחות). קחו בחשבון שהמחיר מושפע גם מכמות הדיו, ומילוי דיו בראשי הדיו של החברות היקרות יותר לרוב מכיל יותר חומר מאשר החברות הזולות.

ראשי דיו צבעוניים תמיד יקרים יותר מאלו בשחור לבן. XEROX מחזיקה גם כאן בתואר היקרה ביותר, ומחיר של ראש צבע יהיה אף מעל ל-300 ש"ח. HP תדרוש כ-80-100 ש"ח לראש צבע.

מעוניינים בראש דיו למדפסת? השאירו פרטים ויחזרו אליכם בהקדם

טונרים למדפסות לייזר ביתיות יעלו בין 250 ש"ח (ולעיתים פחות) לטונר שחור לבן, וטונר צבעוני ללייזר יעלה רק כמה עשרות שקלים בודדים יותר.
ראשי דיו ממוחזרים יעלו פחות, אך חשוב לזכור שהדגם גם הוא משפיע על המחיר. כיום אפשר למצוא ראשי דיו ממוחזרים ב-50 עד 90 ש"ח, בהתאם לדגם. לרוב יציעו גם מבצעים לזוגות, כמו זוג ב-140 ש"ח וכדומה.

המחירים של ראשי הדיו והטונרים משופעים מגודל המדפסת, משום שככל שהיא גדולה יותר, כך גם ראש הדיו גדול יותר והוא יספיק ליותר הדפסות. כך, לדוגמא, ראשי דיו שחור-לבן למדפסות משרדיות יעלו בין 100 ל-200 ש"ח, של חברת HP. גם כאן, לקסמרק מעט יקרה יותר והיקרה ביותר היא XEROX.

כשאנחנו קונים ראש דיו למדפסת אנחנו צריכים לזכור לבדוק: מהי כמות החומר, האם היצרן אמין והכי חשוב – לשמור את האריזה ולראות לכמה זמן הדיו הספיק. כך נוכל להחליט האם נוכל להישאר נאמנים לחברה זו, או נרצה לנסות אחרת

הזמינו עכשיו דיו וטונר למדפסת במחירים ללא תחרות​