תפריט סגור

מילוי דיו מקצועי אינו משאיר כתמים..

הרצון לחסוך בהוצאות מיותרות מוביל רבים לבצע פעולות שונות בעצמם. כאשר מדובר במילוי של דיו למדפסת, תהליך המילוי הקצר והמקצועי ביותר יעשה על ידי אנשי מקצוע אשר משתמשים בציוד משוכלל וזהירות מרבית.  
 
חשיבות מילוי דיו לעסקים וחברות 

חברות ועסקים משתמשים במדפסות הזרקת דיו בתדירות גבוהה וניתן לומר כי אין הם יכולים לנהל סדר יום תקין ללא מדפסת אשר מתפקדת כהלכה. אם בעבר, רוב העסקים העדיפו להשתמש במדפסות לייזר וזאת משום הטכנולוגיה החדשנית, איכות ההדפסה והמהירות שלה, כיום חלה שינוי מגמה ועסקים רבים חוזרים אל מדפסת הזרקת דיו.
 
שינוי זה מושפע בעיקר משום מהעובדה כי עלות הדפסת דף במדפסת דיו היא לעיתים נמוכה בעד כחמישים אחוזים מהדפסת דף באמצעות לייזר. מכיוון שהמדפסת היא  אחת מהמכשירים המשרדיים החיוניים ביותר בכל עסק, כאשר נורת האזהרה של המדפסת מהבהבת ומורה על כך שהדיו בה אוזל, האחראי על הציוד המשרדי נזעק ופונה במיידית לחנות המוכרת מילוי דיו לסוגים שונים של מדפסות דיו. כאן מתחילות הדילמות המערבות את השאלות הבאות:

  • האם לרכוש ראש דיו מקורי או לבקש מילוי דיו?
  • האם כדאי לרכוש כמות גדולה של דיו ולמלא את ראשי הדיו בעצמנו?
  • מהי הדרך הפשוטה והחסכונית ביותר של מילוי דיו?

רוב האנשים אינם יודעים האם המדפסת שלהם תתפקד אם הם ירכשו רק מחסנית אחת של דיו שחור או שמא הם מוכרחים לרכוש את כל המחסניות בעצמם, באיזו דיו כדי לבחור,באיזו חנות עדיף לבצע את הרכישה והאם קיימת עדיפות למילוי עצמי של מחסנית דיו בעצמם או לשלם עוד כמה גרושים ולתת לצוות החנות לעשות זאת.
 
מילוי דיו- כיצד התהליך מתבצע?

אנשים רבים מעוניינים לחסוך בהוצאות המדפסת ומעדיפים מילוי דיו על פני רכישת דיו למדפסת מקורי.
תהליך מילוי הדיו בחנות מבטיח תהליך מקצועי אשר מורכב מהשלבים הבאים:

  • בדיקה מקדימה- בחנות בודקים כי ראש הדיו תקין.
  • ניקוי- מנקים את הראש ומוודאים כי החורים שבו אינם סתומים.
  • מילוי- מילוי דיו נעשה על ידי מכונה מיוחדת המכילה בתוכה את צבע למדפסת הרצוי וזאת על ידי הזרקה מהמיכל של המכונה אל צינור ראש הדיו.
  • בדיקה סופית- מתקינים את ראש הדיו במדפסת ומוודאים כי הכל פועל כהלכה.

היתרונות של מילוי דיו בחנות הוא שבדרך כלל החנות מאפשרת מילוי כמות גדולה יותר של דיו מאשר במחסנית המקורית, המחיר זול ביחס אל הדיו המקורי של היצרניות ומשום שמשתמשים במכונה המיועדת למילוי התהליך לוקח מספר דקות.
 
מילוי דיו בעצמנו- האם הסרבול משתלם?

כיום, יש לכל צרכן אפשרות לרכוש ערכות עצמיות למילוי דיו. על פניו הפתרון נראה אידיאלי שכן כל אחד יכול למלא דיו מתי שהנורה מהבהבת והבעיה נפתרת בצורה מהירה וזולה יותר מאשר מילוי דיו בחנויות. אך כאן גם חשוב להיות מודעים לחסרונות של מילוי דיו עצמי:

  • סיבוכים- רוב האנשים נוטים להסתבך בעת פעולת מילוי הדיו ולבסוף להגיע חזרה לחנות על מנת שאנשי המקצוע ימלאו בשבילם את המחסנית. יש לקחת בחשבון כי אם לא מבצעים פעולה זו בצורה זהירה ומקצועית קרוב לוודאי שתאלצו לזרוק את החולצה או המכנסיים משום הדיו שנשפך עליהם ויצר כתמים.
  • איכות- יש לקחת בחשבון כי לא במקרה הומצאו מכונות איכותיות ומשוכללות לביצוע פעולה של מילוי דיו . אנשי המקצוע טוענים כי מכונת וואקום , אולטרה סוניק וצנטריפוגה הם מכשירי הכרחיים אם מעוניינים למלא דיו בצורה איכותית אשר לא תגרום לשיבושים מיותרים במדפסת.
  • מילוי של אותו דגם- חשוב מאוד לקחת בחשבון כי ראשי דיו אינם עמידים לאורך זמן ולכן אם אתם מעוניינים לנצל את השימוש בהם לאורך תקופה ארוכה חשוב מאוד שתמיד תקפידו למלא כמות מסוימת של ראשים המשתייכים לאותו דגם ותזרקו כל ראש דיו אשר אינו איכותי דיו או אינו מתאים למדפסת שלכם.

 
מעוניינים בחנויות ועסקים המציעים מילוי דיו איכותי במהירות ומקצועית? השאירו את הפרטים שלכם ומומחה בתחום יחזור אליכם בהקדם.

הזמינו עכשיו דיו וטונר למדפסת במחירים ללא תחרות​