תפריט סגור

דיו למדפסת - המדריך המלא

כשאנחנו קונים מדפסת לבית או לעסק, עלינו לדעת שאין זה מספיק. על מנת שהיא תעבוד אנחנו צריכים לקנות גם מתקני דיו, שחור לבן או צבעוניים, בשביל שנוכל להדפיס את מה שאנחנו רוצים. בלי הדיו, לא נוכל לעשות זאת.

לשמחתנו, עומדות לרשותנו לא מעט אופציות, בין אם זה מבחינת סגנונות ובין אם זה מבחינת חברות. כך למשל, אנחנו יכולים למצוא דיו למדפסות HP, דיו למדפסות ברדר ולמעשה, לכל מדפסת אנחנו יכולים למצוא מתקני דיו מתאימים, לא רק על פי החברה והדגם, אלא גם על פי סוג המדפסת.

במאמר זה נציג לפניכם שורה של פרמטרים שונים שיכולים להשפיע על תהליך הבחירה, נקודות שיכולות לעזור לכם לבחור את הדיו הטוב ביותר עבורכם. אך לפני כן חשוב להדגיש, אם אנחנו מעוניינים לרכוש דיו כזה או אחר, מוטב לעשות את זה במקום רציני, מקצועי, מקום שיכול לספק לנו את כל המידע הנדרש, את כל הייעוץ שאנחנו צריכים בשביל לרכוש את הדיו הטוב ביותר עבורנו.

כיצד לבחור את המקום הנכון לקנות בו דיו

בפנינו עומדות מספר אופציות. אנחנו יכולים לקנות דיו למדפסות בחנויות מחשבים וציוד למדפסות, שם נוכל לקבל מידע רחב מפי עובדים מנוסים, אנחנו יכולים לקנות דיו למדפסות בחניות שמתמחות במכירת ציוד למדפסות באופן ספציפי, שם נוכל ליהנות מאפשרויות רבות ומגוונות. כמו כן, אנחנו יכולים למצוא מתקני דיו בחנויות שמוכרות ציוד משרדי, בסדרי גודל שונים.

חשוב לקנות את הדיו במקום מוכר, מקום שאנחנו יכולים לסמוך עליו שנקבל ממנו את המוצר הטוב ביותר ורצוי שנעשה זאת במקום בו יש מגוון רחב של אפשרויות בחירה.

כיצד לקנות דיו למדפסות בצורה טובה

ראשית, לפני שאנחנו בוחרים דיו, חשוב להסביר למוכר באיזו מדפסת מדובר, על מנת שהוא ידע מה להציע לנו.

שנית, איכות. חשוב לזכור, ראשי דיו מקוריים הם איכותיים שיש, גם אם הם יקרים יותר מאחרים. לכן משתלם לקנות אותו ולא ראשי דיו תואמים או ממוחזרים.

שלישית, התאמה. יש לקנות ראשי דיו מותאמים למדפסת, במדפסות חדשות אגב, זה בלתי אפשרי להתקין משהו אחר. כמו כן, יש להקפיד על עדכון התוכנה של המדפסת, מאחר וזה יכול להשפיע על ההתאמה.

ארבע, לכל ראש דיו יש תאריך תפוגה. חשוב לשים לב אליו. בדרך כלל מדובר על שנה קדימה מתאריך הייצור. לאחר מכן, זה עלול להיות לא שמיש ולא טוב.

הזמינו עכשיו דיו וטונר למדפסת במחירים ללא תחרות​